Sunday, March 18, 2012

pulang ke batu pahat



situation: saya dan roommate kehilangan bantal selepas cuti penggal. (ckgu kdc kursus dalam cuti ni curi bantal ke apa?). pergi pejabat asrama nak mintak bantal baru.


saya     : nak report, bantal saya dengan roommate hilang lah. 
penyelia:  hurmmmm, mungkin ada orang alih ke bilik lain rasanya.
saya     : jadi, nak buat macam mana?
penyelia: hurm, awak tau kat bilik  mana bantal awak tu?
saya     : *dialog dalam hati*kalau tau, aku dah pergi cari sendiri dah bantal tu*dialog dalam hati*
penyelia : awak cam tak bantal awak tu?
saya     : *dialog dalam hati*eh, kerja aku memang hari-hari tatap bantal aku sampai aku cam bantal aku yang mana*dialog dalam hati*
saya     : erm, habis tu macam mana ye?


lantas penyelia bukak stor ambil 2 bantal baru.


saya     :*dialog dalam hati*kalau bagi dari tadi kan senang.*dialog dalam hati* 

No comments: